fredag den 19. oktober 2012

Så bliver der også spraymalet lysestager her

Så er jeg også hoppet med på dillen, og er begyndt at spraymale lysestager. Jeg har været en tur i genbrugsbutikker og har fundet lidt forskellige af slagsen.

Min erfaring er, at lysestager af kobber og messing er dyre at købe (ca. 20-25kr pr. styk) hvorimod nogle i keramik er væsentlig billigere (omkring 5kr.)


Først vendte jeg lysestagerne på hovedet, sprayede og lod det tørre.Derefter sprayede jeg dem, som de skulle stå. Jeg er glad for at arbejdet et sted, hvor jeg har mulighed for at arbejde med maling inden døre. Efterfølgende kan jeg se at lysestagerne i messing/kobber bedre holder farven, hvorimod de andre stager gerne vil skalle af. Jeg overvejer at give dem et par omgange til.


 
 
Så mangler jeg kun 10 forskellige andre farver. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar