mandag den 26. marts 2012

De kære bedstemorfirkanter


Så er jeg også gået i gang med de kære bedstemorfirkanter. Jeg skulle lige have nogle masker genopfrisket, men heldigvis er sværhedsgraden ikke så høj ved disse firkanter. Jeg har valgt de blå og brune nuancer og indtil videre er det primært rester jeg har brugt. Det ultimative produkt er selvfølgelig et slumretæppe, men jeg må desværre også være realist. Så godt hjulpet af min mor, er jeg nu ved at se på forskellige tørklæder... Det var også efter et godt råd fra hende, at jeg allerede nu er gået i gang med at hæfte enderne. Det er ikke et sjovt arbejde, så jeg tager lidt ad gangen. Jeg mangler stadig en del firkanter men er også gået i gang med at overveje hvilken farve jeg skal hækle eller sy det hele sammen med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar