søndag den 22. juli 2012

Loppefund og "hamstring" i Netto

Første "fund" er disse 4 hæklenåle. De er købt i genbrug til 5kr. for alle fire. Det synes jeg rigtig godt om, som nyopstartet hæklepige. Jeg har dog også investeret i en stor hæklenål (nr. 10), som jeg regner med at jeg skal hækle de store runde tæpper med.


Jeg var også lige en tur i Netto, hvor disse nøgler lå og kaldte på mig. De kostede kun 5kr. pr. stk, så det blev lige til to af hver farve.


Om aftenen skulle vi så spise ude, og helt tilfældigt var det i nærheden Netto, så ud over disse 6 nøgler, har jeg nu 6 mere. Jeg ved ikke helt hvad de skal blive til. Jeg har lidt en svaghed for billige kreating, selvom jeg ikke lige har ideen tænkt til ende, når købet bliver gjort. Men at blogge giver jo mange gode ideer, samtidig med, at det også er fedt at vise de færdige ting frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar