fredag den 7. marts 2014

Vest til build a bear bamsen


Så er der lavet en lille vest til Maries buildabear. Det er igen de kære bedstemorfirkanter, der har været på spil. Jeg har hæklet i bomuldsgarn no.8 på hæklenål nr. 3. Jeg valgte at lave tre omgange med farveskift for hver omgang. Derefter fik ærmegabet en række stangmasker hele vejen rundt. 




Derefter skulle der også en hat til. 
Den er hæklet efter en opskrift fundet hos fantastiskesommerfugl.blogspot.dk


Den eneste kommentar fra storesøster på 10: Sådan en vest vil jeg også gerne have til min buildabear - bare i lilla farver. Den eneste rettelse bliver, at jeg nøjes med at hækle to omgange for så at lave stangmasker hele vejen rundt - både i ærmegabet og hele vejen rundt forneden og i halsen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar